Damlacolakoglu Bebeğim çok yoğun gazlı bir bebek daha 2 aylık hip ve bebelac gold kullandık doktorumuz mamayı değiştirin dedi hangi mamayı kullandınız ve gaz yapmadı önerisi olan varmı
Mervee0227 Damlacolakoglu golden goat çok iyi tadı suya karışımı kilo alımı her bakımdan memnun kaldım
Melis1706 Damlacolakoglu onu denemedim ama saglik ocagindaki doktorum hemsire falan onu onerdi hem de nestlede calisan bi abla vardi optipro daha iyi demisti
Mervee0227 Damlacolakoglu yani çok yerde satılmıyor malesef e bebek in internet sitesinden sipariş verebilirsin canım
livanurvealpinannesi61 Damlacolakoglu sma aşırı kokuyor tadı kokusu çok ağır. En çok evolvia dan memnun kaldım çok iyi bir mama
Melis1706 livanurvealpinannesi61 her doktorun kendine gore bilemem ama sma piyasada en iyisi kilo aliminda hic sislik yapmadi hep ideal kiloda gittik kabizlik kusma hic birsey olmadi saglikli olsunlarda onemli olan o
livanurvealpinannesi61 Melis1706 evolvia kullandınız mı hiç ben sma hipp aptamil bebelac gold VS kullandım memnun kalmadım hiç oğlum sma hiç sevmedi çok kokuyordu her bebeğe her mama iyi gelmiyor tabi ki
Melis1706 livanurvealpinannesi61 aptamil denedim gaz yapmisti hipp denedim burnundan kusturmustu sonra doktora soyledim oda smayi onerdi onda da hic problem yasamadim simdi 2 numarasini kullaniyoruz haftaya 9 aylik olucak
Damlacolakoglu livanurvealpinannesi61 yok kullanmadım aptamil konformil aldım şimdi iyi gelgelmezse sma denicem