Aysegul___ Kızlar Oğlum 10.ayına giriyor ve sürekli kucak istiyor elinden tutup yürütülmekte istiyor. Yürüteçte de durmuyor ne yapabilirim. Yerde oynuyoruz istemiyor?? Yardımmm siz neler yapıyorsunuz