Merhaba kızlar, bebeğim 2 aylık cumartesiden bu yana öksürüyordu dün doktora götürdüm.Doktor ateşte olsa hastaneye yatırırdık dedi.Buhar verdi bugün yarın izle eğer öksürük artarsa antibiyotiğe başla dedi çok öksürmüyor gibi fakat öksürünce balgam var gibi.Çok küçük olduğu için antibiyotik vermek istemiyorum Siz antibiyotik kullandınız mı ne kadarlık olduğunda kullandınız