Kızım 3 ay 22 günlük oldu, birkaç gündür sürekli sol kulağını asılıyor çekiştiriyor felan acaba kulağını mı keşfediyor yoksa ağrıyor mu ağrısa bi huzursuz olur ağlar sanki sürekli ama öyle bi huzursuzluğu ağlaması yok, uykusu gelince mi yapıyo desem uykudan uyanıncada sürekli öyle çekiştiriyor inşallah kötü birşey değildir ya 🤷🏻♀️