Oğlum 17 aylık ben diyarbakırda yaşıyorum ailem izmirde yaşıyor annem ağustosta gel diyor eşimde 8 ağustosa uçak bileti kesecek ama oğlumsux yapamam diyor üzülüyor oğlumda babasına aşırı düşkün ve ilk defa gideceğim 17 ay sonra acaba oğlum çok huysuz olur mu yerini yadırgar mı yoksa ona iyi gelir mi orası varmı bana bende gittim bukadar ay kaldım diyip yardımcı olacak kimse ?