ikizannesi2 Reklamı izleyip de ağlamamak duygulanmamak mümkün değil.. Reklamı izlediniz mi prematüre anneleri 😢
sehpayacarpanserceparmak_ Evet gercekten cok guzel ve icten,her izledigimde onlukle yogun bakima girdigim an aklima geliyor 3aylik olduk ama hala gozlerim doluyor..