Hangi bölüm mezunusunuz,benim gibi bir türlü atnamayan varmı ,para ödeyip zerre çalışmadim napacam bilmiyorum diyenler burda mii🤧😅artık bu son girişim cidden yoruldum olmuyor çocukla,zaten edebiyat öğretmenliği alımı az,sınava çalışmadan girmekde ayrı bi yük oldu bu yıl bakalım sizde ne durumlar 🤧🤗