Kızlar 2 ay 21 günlük bi kızım var hem anne sütü hem mama ile besleniyor,ama ben çok kafama takıyorum keşke sütüm yetse de mama hiç vermesem diye bazen de düşünüyorum hasta olam bebeklerin annelerinin yerine koyuyorum kendimi diyorum ki senin ki dert mi bak insanlar nelerle uğraşıyor diye..
İlerde kızım biraz büyüyünce dermiyim acaba amaan ne takmışım kafama öyle böyle büyüdü işte diye..