Merhaba canım😊 Ben Evolvia tavsiye ederim. Oğlum mamayı reddediyordu, kilo alımımız çok geride kalmıştı ve inanılmaz bir gaz-kabızlık problemi yaşıyorduk. Doktorumuz Evolvia’yı önerdi. Şu an çok memnunuz 1 ayda 800 grama yakın kilo aldı ve gaz-kabızlıktan bariz derecede azaldı.