Kızlar merhaba 3 buçuk yaşında bir oğlum var ve 3 aylık bir kızım .uzun bir süredir oğlumdan ve hareketlerinden çok çekiyorum çok çaresizim lütfen yardımcı olur musunuz daha öncede vardı ama beni dinlerdi fakat kızım doğduktan sonra dinlesede cogu zman dinlemiyor kardeşini öpmek istiyor ama öyle böyle öpme değil bastirarak öpüyor öperken kolunu cokkkk tatlliii diye bastırarak ve birden koyarak öpüyor oğlum op sev ama yavaş şekilde birde bastırmadan op sev diyoruz inadına yapar gibi bırakmıyor her seferinde zor ayırıyoruz oğlum kardeşin uyuyor bağırma diyoruz iki kati bağırıyor ne babasını ne beni dinliyor o kadar da yumuşak sesle uyarıyoruz onunla da oyunlar oynarım kardeşi uyuduğu vakitlrrde zaman geçiririz dışarı çıkar parklara gideriz yani zaman da geçiriyoruz kıskançlıktan suphelenmiyorum sürekli sever öper sarılır ama sertçe yapıyor bunları kreşe vermek istiyoruz bulunduğumuz yere uzak olduğu için veremiyorumda lütfen akıl fikir verin boyle laf anlamayan çocuğa nasıl davranmalıyım son zamanlarda artık kızmaya bağırmaya başladım malesef hiç söz dinlemiyor birde geceleri kzimdan daha fazla kalkyor yarım saatten fazla ağlıyor bağıra bağıra bı o odaya bı odaya giderken helak oldum halden düşecem diye çok korkuyorum şuan bunları gözyaşı içinde yazıyorum kzinca çok pişman oluyorum kzmycam bidaha diyorum ama kendimi 1 saat sonra yine kizarken buluyorum.😭😭😭