Svgcarim doğumda 35 cm normaldi. Çok yavaş ilerledi, şuan aslında 46 falan olsa daha iyi olurdu ama 1 cm den ne olcak diyorum. İnternete bakıyorum korkup çıkıyorum hemen. Dediğiniz gibidir endişelecek bir şey yoktur inşallah, zaten olsa illa birşey derlerdi hatta bir doktor dedi ki persentilde ki en ufak değerden küçükse eğer araştırırız ki senin bebeğin kafası az da olsa büyüyor dedi. Teşekkür ederim sizede ❤️