Mys30 benim kızım geçen ay geçirdi ama avuç içi ve ayak altında oldu bir süre sonra su kabarcığına dönüştü bir de ağızında bir kaç aft çıktı..şükür hafifi atlattı..bu fotoyu dr unuza atın isterseniz..benim ilk kızımda geçirdi bu hastalığı onda da böyle ayak üstü el üstü ve olmadı hep içlerde