Merhaba annişler benim kızım 1 yaş 1 aylık ve doğduğundan beri sağ gözünde çapaklanma ve akıntı var. Doktor gözyaşı kanal tıkanıklığı dedi 1 yaşında açılmazsa ameliyat dedi ve şuan açılma olmadı 2 ay daha bekle açılmazsa ameliyat dedi fakat ben süreci hiç bilmiyorum bilen anneler yardımcı olursa çok sevinirim bebeğe nasıl etkisi var benim ne yapmam gerek inanın bilmiyorum