Herkese iyi günler kızım 2 yaş 8 aylık tuvalet eğitiminin birinci günündeyiz sabah bezi çıkardım 11 gibi şuan hiç küçük abdestini yapmadı tutuyor inatla ama kakasını pijamasına yaptı bez takmak istemiyor çişinide büyük ihtimalle altına kaçıracak 3 de kreşi var kreş te kabul ederlermi tuvalet egitiminde olupta bez takmamaya