Eylül ayinda spiral taktirmistim. Geçen ay kontrole gittiğimde doktorum gelecek ay adet olunca gel geri takmaya çalışayım olmazsa çıkartırım demişti..bende bugün gittim doktorum geri taktı. Bazı doktorlar kaydı diye çıkarıyor ya bilginiz olsun hanımlar benim doktorum bir alette yerine oturttu.