Ogretmenhnm bende ders alacağım alan için eşim asker tayinciyiz. Izmirdeyim bir süre. Hazırlanmak atanmak çok istiyorum mesleğimiz çok güzel oyle boyle hazirlaniyorjm ben daha hic tam odak calismadim evlendim cocuk tayin falan derken bu yila kadar geldim . Ne zaman mezun olmuştunuz. Ve siz hangi ilden. Bu arada deprem için de çok çok geçmiş olsun Allah bir daha siz dahil hiç bir kula yaşatmasın🤲