Kaveda Kızlar malum bebek var antalyada yaşıyorum evde doğalgaz yok klimada hava üflüyor sizce elektirikli radyötörler nasıl kullandınız memnun okuduklarınızı yazar mısınız
pozitifanne Bende ya radyatör yada konvektör soba almayı düşünüyorum kararsız kaldım canm konvektör sobalar da iyi