Bizimde öyleydi o zamanlar gaz damlası kullanıyorduk ama pek bir işe yaramadı. Benim oğlum kolikti. Ama zamanla damlayı bıraktık. 9 gün sonra 3 aylık olucaz baya baya azaldı ıkınmaları gazını kendi yapmaya başladı. Bence en önemli şey zaman inanın ki geçiyor. Doktor gaz damlalarının da pek işe yaramadığını zamanın en önemlisi olduğunu demişti bize.