2 sylik bebisim var ve emzigi cok seviyor, uykuya geciste agladiginda veya huzursuz oldugunda kurtaricim ama uykuya tam dalmadan agzindan düsünce hemen uyaniyor 🤧 böyle cok zor oluyor emzik olmasa belkide devam uyucak ama agizdan düsünce uyaniyor iste 🫨