Kızlar çok korkuyorum yeni doğum yaptım 4 aylık olacak bebeğim en son 2 ay önce regl oldum kırkımız çıktıktan 2 hafta sonra normal adet oldum önceki gibi düzeldi herslde dedim sonra bir daha adet olmadım normal demi adet düzensizliği bu dimi emziriyorum çok yorgun hissediyorum kendimi ilişki sırasında kasık ağrısı başladı bu aralar da pisikolojik olaraktır inşallah test yapmaya korkuyorum