Tubacnr0 Merhaba anneler arkadaşında bağırma çığlık öğrendi henüz konuşmuyor anne baba mama meme tarzı şeyler soluyor her şeye tepki olarak bağırma çığlık atıyor nasıl vazgecirebilirim
Farketmez Tubacnr0 19 aylık bızımkıde çevreden parktan ogrendı maalesef ama konuştuğu için bende konuşarak anlatıyorum ıstegın seyı böyle soylemelısın gıbı 2 soluyor dedıgı hemen olmazsa yine cıglık kıyamet
Olric11 Tubacnr0 kendini ifade edemediği için Heyecanlandığı için çığlık atıyorlar derdini anlatsa bırakır annesi
Tubacnr0 Olric11 evet kesinlikle öle bende biraz üstüne gidiyorum bazen yapma bağırma oğlum diye ama sabır artik