Gizemnaz_ Merhaba; bu kitabı alıp faydasını göreniniz var mı ? Siz sorduğunuzda nesneleri gösteriyor mu parmağıyla kitaptan evet çok renkli sadece bakıyor mu yoksa gerçekten birşeyler öğrenirmi
Cigdemom Gizemnaz_ evet aldım inanılmaz iyiyim kitap sizi yönlendiriyor ve gerçekten oradan çok şey öğrendim
Ogulluana Gizemnaz_ daha yeni aldim sayılır bende ilgisini çekiyor ama henüz parmakla gösterme aşmasına gelmedi uzun uzun konuşuyorum merakla dinliyor sadece
biimiyomyardimet Gizemnaz_ bizde 2 tane aldık hayvanlar olanıyla birlikte. kızım 18 aylık elinden düşmüyor. 13 aylıkken almıştım o zamanlar sadece ben gösteriyordum tabi bazı şeyler çok detaylı ben onun seviyesine göre göstermeye başladım çiçek böcek gibi. Sonra o bir süre benim parmağımla göstererek sordu. Sonra kendi parmağıyla gösterip ismini duymak istiyor. Bu arada şeye başladı saat mesela saat o annecim diyorum duvardaki saati gösteriyor bağlantı kurmaya başladı. Salıncak diyorum salıncağını gösteriyor gibi gibi :) sorular kısmına henüz geçemedik küçük daha büyüyünce de onları çalışacağız muhtemelen. Öncesinde de kartlar kullanıyorduk, kelime kartları onları baya öğrenmişti ne sorsak gösteriyordu sıkılmaya başlayınca bunları aldım.
Elif9292 Çok güzel bir kitap, arka fon beyaz renkli olması güzel. Mesela goril var, aşağı kısımda da minik goril var. Büyük küçük kavramını bu kitaptan öğrendik ilk aklıma gelen😀 benim bile bilmediğim bir sürü hayvan var
Ucansupurge Gizemnaz_ Favori kitabımız bebekliginden beri çok sever. Hayvanlari tanıyor birçoğunun sesini çıkartabiliyor. Sorduğum şeyleri gösteriyor.(22aylik)