Sadeturkkahvesi +1 bibebir aynı 22 aylık .
Geçen aya kadar kendi kendine uyuyordu şimdi 2 saat salla salla kucakta. Gına geldi çok yoruluyorum.
Uyumamak için sürekli birşeyleri bahane ediyor. Su istiyor,babasına sesleniyor,oyuncağını istiyor.
Gece kalkıp yanımıza geliyor. Sabaha kadar uyuyoruz ama valla yoruldum