Bezelye03 Merhaba canim anneler. Biz 5 aylik olacagiz. Bez sayımızda cok azalma var normal midir. En fazla 4 bez değiştiriyoruz 🤍 sizde durumlar nasil
Gamzeeeeee16 Bezelye03 7,8 ilk başlar 15 i bile görüyorduk bizde 5,5 aylığız oğlum var eğer çişinde bezde pembe pembe lekeler görürsen sıvı azlığından yetersiz beslenmeden olur diyor doktorlar o yoksa sıkıntı değildir heralde
Elmsnghn Bezelye03 bol bol emzirin sicaklardan bebekler susuz kalıyor durmadan terliyor. Sutunuz icin sizde cok su için
gozumunnuru Bezelye03 ay aynıyız. 2 gün sonra 5 aylık olacak bez sayısı ciddi azaldı günde 3 anca. Doktoruna yazdım geçen hafta dayanamadım hocam bez sayısı azaldı havalar da sıcak terliyor ya ondan sanırım su versem mi diye. İlk 6 ay su verme (sadece anne sütü alıyorsa tabi) bez sayısında azalma çok normal endişe etme dedi 🌸☺️