Kızlar bebeğim 2 aylık sadece emiyor yalnızca anne sütüyle besleniyor yani doğduğundan beri gaz problemi var bio gaia sab simplex kullanıyoruz çok kriz gecelerinde paranox s fitil veriyordum sonra farkettim ki fitilden sonra yalnızca bir kez su gibi kaka yapmaya başladı iki üç günde bir bu şekilde bir kere kaka yapıyor kaka yaptıktan sonraki ilk gün rahat ikinci gün sonuna doğru hafif huzursuzlanmaya başlıyor üçüncü gün yine kriz anları kabızlığı var sanırım bir gece çok huzursuzdu akiam 7 den gece 2 ye kadar aralıksız ağladı artık acile götürdük başka bir sorunmu var diye gitmeden de fitil atmıştım yine fitilden sonra kakasını yaptı rahatladı baya doktorda iyi yapmışsın ara ara verebilirsin dedi kabızlık vardır dedi anne sütüyle kabız olabileceğini düşünmemiştim hiç tribudat adında bi şurup verdi portakallı gibi ona başladık acile gideli üç gün oldu hala kaka yapmadı ama aman aman da bi huzursuzluğu yok anlayamadım ne düşünüyorsunuz