Hanımlar selam,1 yaşında kızım sürekli ağlıyor evin içinde sürekli,bu aralar ne yedirmek istesem yemiyor da neredeyse 1 haftanın sonunda bugün güç bela istediğim miktarda kahvaltı yaptırabildim ama onun dışında en büyük sorunum durmadan herşeye ağlaması.Ve bu aralar inanılmaz memeye düştü,ağlayarak sürekli emmek istiyor eşim de kes artık sütten diyor bu ağlama işini ne yapacağım,sütten kesmek istemiyorum ama iyice aşırı hâle getirdi,sizde durumlar ne tavsiyeler gelsin💕