hepoyleolurzaten_ öylemi valla benimki normalde gri renkte zaten fakat koyusuna boyatmistim iki sene oldu evi kararttigi için tekrar boyatmaya karar verdik benim annemin abimin evide marjinal renkte gayette güzel mesela burda dingin de güzel oluyor dedikleri için bende hangisini yaptrsam bilememistim bu hafta boyayacaklar ve boyalar arasında kaldım