Rez önce sağlıklı oldun ve gönlünden geçen olsun inşallah benimde 1 oğlum vardı ikinciyi hep kiz isterim çok şükür şimdi 8 aylık kızım var. Oğlumda kese hep fasulye gibiydi kizimdada en başından beri kese hep yuvarlaktı. Yani keseye göre cinsiyetden anlayanlar var happy mom da daha fazla yorum gelir istersen orayı dene.😀