Ogzshn Kızlar oğlum 17 aylık azı dişleri çıkıyor 2. Patlamak üzere herşeyi ağzında bekletiyor dakikalarca asla yutmuyor dişinden kaynaklı olabilir mi artık sabrım kalmadı çok yıpranıyorum geçici midir lütfen yaşayanlar bi fikir verin😭
gulsumdg Ogzshn bizim de öyleydi şu an 18 aylik 4 dis birden çıkardı 17. Ayında yemek yedirmek çok zordu ben de hep corba tarzı besledim ara ogunleri es gectik ya da yemek ogununu dis döneminde kolay yatacağı şeyler vermeye çalışın meyve puresi falan yapın hafif serin hoşuna gidecektir
gulsumdg Alerjikrinit çok inatlasiyor meyveyi gönüllü yiyor biraz ama yumurtayı falan tükürüyor tepki vermiyorum fazla ama sabrım bitince kızıyorum maalesef yumurtayı muzla karıştırıp verdim sabah biraz yedi azı dis gerçekten felaketmis 😄