Elif3886 benim o şekilde kızım da çokta zorlanmamisim aslında onu fark ettim 😄 yani dışarı çıktığım da kızımla çok rahat gezerdim oğlum asla durmuyor hep hareket etcek. Yurumuyorken bile bebek arabasi hareket etsin istiyordu. Evde yapmadığı şey kalmadı 🤦♀️ çok inanmazdım bu duruma ama kendim bizzat tanık olunca dedim doğruymuş. Ama ikisi çok güzel oynuyorlarda yaşları yakın sayıldığı için kızım kresten gelsin oğlum sevinçten çığlık çığlığa beraber kosturuyorlar beraber oyalaniyorlar ama herseyden 2 tane almaya özen gösterin çünkü bazı noktalarda paylasamiyorlar hemen diğerine de aynısını verince hal oluyor iş 😄 sağlıkla kucağınıza alın inşallah bu arada