Olips Tecrübeli güzel anneler , Bebişlerinizi büyütürken en çok hangi ayında keyif aldınız rahatladığınızı hissettiniz ?
Selcan Olips bir an nasılsın yani hangi ayı mı kutup ayısı falan gibi mi sordu acaba diye düşündüm girmeden önce 😄 hepsi çok güzel ama bence yeni yürümeye başladıkları ay çok tatlı birde kokusu falan açısından yeni doğdukları aylar böyle sürekli kucaginizda durabiliyor. Ama büyük olunca da bambaşka geliyor kızım 4 yaşında ama böyle yanımda hem arkadaş hem çocuk gibi diyorsunuz ne ara büyüdü ya. Konuşmaları falan çok tatlı geliyor muhabbet ediyor sizinle her anı güzel yanı 😄
2ogullu1anne Şu an ki yani 16.ayı.Hem uykusu düzenli arada kaçamak yapsa da,hem biseyler anlatmaya çalışıyor, öpüp ,sevmesi ,sebeklik yapması da var