Kızlar kızım 14 aylik olacak bana olan bağımlılığını anlıyorum oğlumda böyleydi ama kızım sürekli ağlıyor öğünü ağlayarak kapatıyor kız herywri haşat esiyor arkamı dönmeye gelmiyor kurcalamadigi tırmanmadigi yer yok yani sürekli kavga halindeler zaten mesela zararlı birsey elliyor hayır diyorum ağlıyor ayağı takiliyor ağlıyor düşecek diye tutuyorum ağlıyor balkona çıkıyorum ağlıyor hele sofra kurulana kadar deliriyor normal mi bu gerçekten artık bunaldım birine dur yapma vurma öbürü sürekli ağlıyor artık bende ağlıyorum ağzımın içi yara içinde sizlerde durum nasil