Bebeğim 3 aylıkken işe başladım. Şuan 7 aylık ben 4 aylık tecrübelerimi aktarmaya çalışayım. Öncelikle bebeklerimiz bizden daha hızlı adapte oluyor. Ben 9.-16 çalışıyorum aslında çıkışım 18idi ama 2 saat süt iznim. Doğduğundan beri sadece meme alıyor. Doğumdan itibaren sağmaya başladım 1 kere mastit oldugum icinde sagımı bırakamadım buzlugumda her an süt varıdr bu yüzden. İşyerinde 11de ve 15de iki kere sağım yapıyorum sağ 15 sol 15 dk olarak. Onun dışında işlerimi çabucak bitirip bebeme kavuşmanın hayaliyle çalışıyorum tüm gün :) Ama çalışan anneler dinç pratik ve enerjşl oluyor bence. Bu yüzden bebegime her zaman daha sabırlıyım cünkü bütün gece beni uykusuz da bıraksa tüm gün onu özlemiş oluyorum ve koklamalara doyamıyorum. Ben uzun uzun anlatırımda sizin merak ettikleriniz neler :)