Pembefill bugün 6 ay asimiz vardı ebemiz üç dört öğüne verebilirsin anne sütü öncelikli tabiki dedi, yani önce anne sütü sonra da işte çorba meyve yoğurt dedi, et yada tavuk suyu ile corbalarini tatlandir dedi, lor peyniri,labne verebilirsin dedi,yumurta sarısı pekmez lable karışımı kahvaltıda,bugün kemik suyu ile kabak havuc pirinç hasladim çatalla ezdim verdim mesela,pek sevmedi ama olsun,tarhana çorbası yapip bu sebze çorbası dan bı kaşık atıp öyle de verdim onu yedi,sade yoğurt,mevsim meyveleri ve sebzeleri yesin dedi,çatalla eziyorum ki Blender a alismasin pütürlü yemeye alışsın. Muhallebi vs denemedim hiç.uc gün kuralı ile gitmiyorum valla ne yalan soylim ikinci bebeğim ilkinde her şeye uymaya çalıştım ve sonuç çok seçici iştahsız zayıf bı çocuk çıktı ortaya🥺 o yüzden kasmiyorum bunda. Tahılları ekleyebilirsin dedi corbalarini,7 ay dolduktan sonra balık dene dedi ebemiz, valla şimdilik yaşayıp görüyoruz bklm 6.5 ayligiz öyle böyle büyüyeceğiz Allah nasip ederse 🙂