Merhaba anneler
Bebeğim 10 aylık hala emiyor fakat ek Gıda hiç yemek istemiyor 2 kaşık sonrasında öğürmeye başlıyor çorba mama yemek hiç bişeyi severek yemiyor . Kilosu ayına göre çok iyi dedi doktorumuz 1 yaşındaki çocuğun kilosu ile aynı gidiyor dedi herşeyi yolunda gözüküyor ama ana yüreği ne kadar iyi de olsa yemek te yesin istiyorum. Dışarıya bir yere yemek yemeye gittiğimizde o mama sandalyesinde oturuyor biz yiyoruz kendimi çok suçlu gibi hissediyorum ama onun yemekle uzaktan yakından alakası yok . Aranızda bu durumu yaşayan var mı çok merak ediyorum benimle paylaşırsanız sevinirim