Ben dün saglık ocagında rotanın 2.yaptırdım doktorumuza danıstık ebemızede sorduk eczaneden aldım ebemız yaptı rota agızdan oldugu için evde kendınızde yapabılırsınız dendi ama bız yınede gotütüp yaptırdık menenjit ide sordum dıger ay alıp yıne aynı şekil yaptırmayı düşünüyorum