IremAsel1 Arkadaşlar bebeğim 6 aylık geceleri mama içer uyurdu ama şimdi 4 te bi uyanıyor sallanıyorum sallamayı bırakınca ağlayarak uyanıyor asla uyumuyor delirmeme ramak kaldı … geçici mi bu uyku gerilemesi mi ses verin nolurrrr tükendim …
Oykubra8 Benm kızımda böyleydi 10 aylık olana kadar beni mahvettiiii geçicek sabırlı olun ama ne zaman geçer bilmiyorum 🤦🏻♀️😅🌸🌸🌸
Oykubra8 IremAsel1 bende gurbetteyim inan bakacak kimsem yok ücretsiz izne ayrıldım bebeğim için ve eşimde geceleri genelde çalışıyor yani psikolojik olarak çok zordu ama hep kendime dedim ki bebeğinin sana ihtiyacı var bi derdi sıkıntısı olmasa ağlamaz sabret dedim sende öyle yap geçicek mutlaka💜💜💜
IremAsel1 Oykubra8 olmuyor çok zorlanıyorum ağlıyorum artık uyu uyumuyorum 1 saat uyusun diye 3 saat sallıyoruz tükendim