Oykubra8 benimki de 1 yaşında şuan, emekleme tutunup kalkma tutunarak yürüme var. Bir adım atabiliyor sadece. Ben zorlamayın diye okumuştum zorlamiyorum ama yürüme arkadasi var onu kullanıyor poposunu çok geriye atarak yürümeye çalıştığı için olmuyor, inşallah sizin de bu süreç uzamaz. Doktor kontrolünde soracağım bugün, bizimki sehpayi masayı koliyi neyi görse itip yürümeye çalışıyor biraz da cesaret meselesi ama korkuyor gibi hoşuna da gidiyor 😂