1bebe1anne Merhaba anneler kızamık geçiren varmı nedir nasıl ilerliyor süreç çocuğumda sanırım kızamık var kan verdim sonuç bekliyorum ama pek bilgim yok ateş yok halsizlik yok sadece öksürük var ve vücudu alerji gibi