Divayorgun bana sorarsan oda çok yanlış. Benim kızım vurmaya kalkınca karşıdaki sende vur diyince onada kızıyorum. Bu sefer olmuyor. Birlikte vurmamayi ogretmemiz gerek . Benimki vurmaya çalıştığın da sakın annem, bak kardeş bak cici, hadi birlikte oynayalım diyince unutuyor. Annelerin elinde çok iş birazda galiba. Çocuktan çocuğa değişir tabide. Asla vurdurmam. Benimki çocuksa herkesin ki çocuk. Birlikte oynayarak atlatırız bu süreci diye umuyorum