Selenay Mervemasal hepimizinkilere maşşallah canım zaten 4 200 doğmuştu ama boyu uzun gidiyo gerçekten 🤣doktor her gittiğimizde şok oluyo boya 🤣bide boyu uzun diye zayıf görünüyo ama iyi kilosu dedi doktor
Selenay Mervemasal kıyamam olsun hepsi büyüyo işte bi şekilde allah sağlık huzur mutluluk versin çocuklarımıza inşallah gerisi hikaye 🙂