Selimikomom
Esprinin boyutuna göre değişir de 😁bazen insanın ruh haline belli olmuyor yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Ben en çok şuna gıcık oluyorum yorum yazıyorum başkasına yorum yapmasa tamam ya da sadece herkese beğeni yapsa tamam veya sohbet postu olur çok önemsiz bir yorum olur onu da görmez tamam ama başımdan geçmiş bir şeyi anlatıyorum öyle aman aman uygulasın diye değil tabii ki de kafasına ne yatarsa onu uygular onu yapar diğerlerine yazıyor bir bakıyorum benim yorum yok beğeni bile yok küfür yemiş gibi oluyorum slkdkdkd