Bebeğim 3 ay 4 günlük. Birkaç gündür iştahı azaldı. Sütüm az hem biraz emiyordu hemde mama veriyordum ama ağırlık olarak mama yiyordu. Birkaç gündür iştahı hiç yok. Gece 2 de 60 CC mama yedi. Sabah 9 buçukta 50 CC içti daha o içmiyor. Aç mı değil diyorum aç olunca ortalığı yıkıyor şu an rahat ama o kadar mamayla ne kadar tok durabilir ki.. köye gidip geldik acaba havadan mı etkilendi diye düşünüyorum. Elleri sürekli ağzında. Emziği bile uykudan uykuya almaya başladı sürekli cop cop yumruklarını emiyor. Neden olabilir fikri olan var mı ? Atak haftası da değil daha 6 gün var bilemedim