deleted20517
Malesef çevremizde öyle çok görüşebileceğimiz yaşıtımız yok. Artık bize bakarak yürüsün diyorum ayakta duruyorum hadi kalk falan diye önceden iki elinden tutuyordum şimdi tek elle tutuşup yürüyoruz. Bide yürüme arkadaşı var onunla yürüyor, örümcek falan da kullanmadık sayılır ama bakalım zamanı gelince yürüyecek inş her bebek farklı oluyormuş gerçekten de