Ecemnurmom Aynı sorun başıma geldi. Trendyol’u aradığımda Cuma günü, Pazartesi günü bilmem ne diye hep geçiştirdiler. Sonra kargo gelmiş, kapıyı açan olmamış falan dediler. En son cırladım. Ben bu ürünün artık gelmesini istemiyorum lütfen en kısa zamanda para iademi yapın yoksa tüm haklarımı kullanacağım hususunda sizi bilgilendiriyorum dedim. Bunu dedikten birkaç gün sonra para iadesi yapılmıştı.