esomommy Bogazlarım ağırmaya başladı bebeğime geçecek die korkuyorum geçen ay yine grip oldum bebeğe geçti ve çok ağır atlattı ne yapmalıyım varmı bi fikri olan bebeğime geçirmeden nasıl atlatabilirim 😣😣😣
deleted20517 esomommy çok geçmiş olsun maske takın elinizden geldiğince bebeğin yanında limonlu çay bol bol için boğazının çok kötü olmadan düzelir inşallah
papatyam-34 esomommy Maske takabilirsiniz ben öyle yapıyordum hiç geçmemişti tabi sıcaklar da baya zor oluyor 🥺
Basraaa45 esomommy bebeğiniz kaç aylık bal limon sarımsak yapıp yiyebilirsiniz çabuk toparlıyor bebeğiniz de ek gıdaya geçtiyse sarımsak doğrayıp meyve püresine yoğurduna yedirebilirsiniz ben iki kere hasta oldum ikisinde de geçmedi oğluma
yagmurkokusu_ esomommy maske takmıştım ama bir kere geçti bende çok kötü olmuştum uçuklar filan antibiyotikle 3günde kendime geldimz
Glsmklc Bende hasta olmustum doktorumuz maske takıp yüzüne doğru nefes alış verişinde bulunmamı tavsiye etmişti bol bol ıhlamur sütü de artırıyor