Duhamom yoğurt makinesi aldım. Hazır yoğurt mayası ve günlük sütle başladım. Kızımın ateşölçeriyle 40 derece civarında mayalıyorum. Sonra o yoğurtla tekrar tekrar mayalıyorum hep. Pastörize kullanacaksanız 40 derece civarına ısıtmanız yeterli, çiğ alacaksanız kaynatıp soğutmanız lazım. Nerede takılıyorsanız söyleyin yardımcı olmaya çalışayım