O1Anne her canlının sütü kendi yavrusuna yararlıdır. Peynir, yoğurt, kefir vs süt ürünleri doğrudan süt değil sütün fermente halidir yani içindeki yararlı bakteri artmış zararlı bakteri azalmış hali. Zaten bi kere içirdim kötü oldu denilmez uzun yıllar sonra bağırsak sorunları yaşamaya başladığında anlarsınız sizde