4sene önce taktırdım çok memnunum.6ay arayla kontrole gitmeye çalışıyorum.Bir bir sebepten kasık ağrısı ile acile gittim.Laf arasında sordum spiral var kaymış olabilirmi diye çünkü kadın doğum aciliydi.Dr kaysa Muhakak anlarsın bu kadar az ağrı yapmaz,kanama bel ağrısı vs yapar anlarsın yani birşeylerin ters gittiğini demişti.4 yıldır memnunum.💜