Üniversitede okurken evde kalıyordum, gece yarısı odamın kapısı 3 kere tıklatıldı,uyku sersemi geeel diye seslendim gelen olmadı,uyumaya devam ettim,sabah ev arkadaşıma neden gece kapıyı çaldın girmedin dedim,ben hiç kalkmadım ki dedi,hala korkarım aklıma gelince